I was only supposed to be charged $38 per month but i was charged for an entire year...anyone else having this problem? i

  • 1
  • Problem
  • Updated 8 months ago
  • Solved
Archived and Closed

This conversation is no longer open for comments or replies and is no longer visible to community members. The community moderator provided the following reason for archiving: Resolved.

I was only supposed to be charged $38 per month but i was charged for an entire year...anyone else having this problem? i cant afford to have $500 taken out of my acocunt
Photo of Samuel Baum

Samuel Baum

  • 3 Posts
  • 0 Reply Likes
  • frustrated

Posted 8 months ago

  • 1
Photo of KristenH

KristenH, Champion

  • 1122 Posts
  • 695 Reply Likes
I've sponsored since 2011 and never had this happen. How did you submit your payment? Online, autopay, check? I would call to get it immediately taken care of, but they can also help you here on the forum
Photo of Samuel Baum

Samuel Baum

  • 3 Posts
  • 0 Reply Likes
This reply was created from a merged topic originally titled Scam.

Anyone getting scammed and can't contact anyone in regards to payments?
Photo of Christina

Christina, Employee

  • 1310 Posts
  • 294 Reply Likes
Samuel, I'm so sorry to hear that there was a mistake or misunderstanding regarding your donation. Please know that we are happy to help you in any way that we can. I have reviewed your account, and I see that you have already been helped by one of our representatives. Please rest assured that we have already requested to refund your account in the amount of $418, and you should see this processed within 1-2 business days. Thank you so much for your grace, patience, and understanding. Please let us know if we may be of further assistance. Have a blessed day! 

This conversation is no longer open for comments or replies.